Σάββατο 16 Μαΐου 2026
Ο αδικος πνιγμος 5 αυτοδυτων στις Μαλβιδες και ακομα πιο αδικος ο θανατος διασωστη δυτη των ειδικων δυναμεων της Σρι Λαγκα
Post
See new posts
Conversation
Sterg
@stergdoc
·
May 15
Στην ατολη στις Μαλβιδες στον Ινδικο.Το NITROX στα 50 μετρα βαθος και υπο εργωδη καταδυση γινεται τοξικο λογω ηυξημενης PO2 και η τοξικοτητα αφορα εγκεφαλο,πνευμονες κλπ.Χρειαζοτανε Trimix και ποτε 3 μαζι γυναικες στην καταδυση λογω του οτι ειναι πιο επιφοβες στον πανικο,το πολυ
Sterg
@stergdoc
απο τους 5 μια μονο γυναικα και 3 εκπαιδευτες και ακομα καλυτερα με εκπαιδευση στην σπηλαιοκαταδυση.και ΠΑΝΤΟΤΕ οδηγο -νημα.Το πηγανε μονοι τους να πνιγουνε.Μυαλο δεν βαζουνε.
8:57 PM · May 15, 2026
·
11
Views
Sterg
@stergdoc
·
2h
Σε βαθειες καταδυσεις εχεις 2η φιαλη με NITROX που θα χρησιμοποιησεις στην αναδυση για αποσυμπιεση.Η κυρια φιαλη για τα 60 μετρα πρεπει να ειναι TRMIX με Ηλιο που θα εχει αντικαταστησει μεγαλο μερος του αζωτου του αερα.Και στην διασωση που 'χαθηκε' ο διασωστης απο Νοσο των Δυτων
Sterg
@stergdoc
·
2h
ειναι αδιανοητο κατα την ερευνα σε μεγαλο βαθος να μη υπαρχει απο πανω τους με ιατρικο προσωπικο ατομικος θαλαμος αποσυμπιεσης.Το παληκαρι σκοτωθηκε απο αθροα εμβολικη κατακλυση του σωματος του με μικροφυσαλιδες αζωτου (με πολλαπλες και γενικευμενες εμβολες)
Πέμπτη 14 Μαΐου 2026
Ο σκυλακος και επισημα πλεον σαν νοσηλευτης διπλα στους καρκινοπαθεις στην Κλινικη Μιας Ημερας του Αντικαρκινικου Νοσοκομειου Μεταξα
Διπλα πλεον στους καρκινοπαθεις στην Κλινικη Μιας Ημερας θα ειναι ενα Λαμπραντολ σαν "δημοσιος υπαλληλος-Νοσηλευτης" ,ενισχυτης της ενεργειακης αμυνας των καρκινοπαθων που κανουν χημιοθεραπεια.Τεραστιας σημασιας η κινηση αυτη του Διοικητη του Νοσοκομειου Μεταξα.
Μεμονωμενα καλοπροαιρετα ατομα μπορουν να κανουν την διαφορα και καλα θα κανουν να τους μιμουνται οι υπολοιποι
Το νοσοκομείο «Μεταξά» υποδέχθηκε επίσημα την Τρίτη 12 Μαΐου, τον Ντύλαν, τον πρώτο σκύλο θεραπείας – επισκέψεων που εντάσσεται ως σταθερος υγειονομικός υπάλληλος στο ΕΣΥ.
https://www.facebook.com/groups/1786007481749596/posts/2851367971880203/
Τετάρτη 6 Μαΐου 2026
Η Ντορα και το παιδι της ο Κουλης ('γιος' της,λεει η ιδια)
1-Μιλησε η Ντορα για τους...'ερωτες' της.Αλλα..."..Περιέγραψε τη σχέση της με τον αδερφό της, Κυριάκο Μητσοτάκη, .." Αυτα να παει να τα πει αλλου.Ο Κουλης γιος της ειναι και οχι "αδελφος" της.Ο τερης χρυσος εκει καπου στα 15 της Ντορας την εκανε την δουλεια της αποπλανησης.Μετα
2-μαζι με την γρια την μαννα της μπερδεψανε την τραπουλα σκοπιμα και ξεφουσκωσε η κοιλια της Ντορας στο Εξωτερικο οπου εβγαλε τον Κουλη στην γεννα και το μαξυλαρακι κατω απο τα φαρδεια ρουχα της μαννας της και ετσι καλυψανε την λαθροχειρια.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)